I made it

Äntligen funkar datorn igen!
Fick gå igenom fläkten för att torka bort dammet under med lite papper, lade ner datorn så den låg på golvet och sen satte på, då funkar den! Den är skum och konstig, men den är ju ca 7-8 år gammal, mer kanske till och med :O

Iallafall, idag har det varit en hel dag med bara drama typ i skolan.
Det var jätte kul! Först på själva drama lektionen som vi hade i två timmar värmde vi upp med lekar som vanligt, sen övade vi status, dvs hög- och låg status.
Sen utgick vi från det och skapade en kort pjäs, det var väldigt kul :D

På svenskan läste och pratade vi om någon (kommer inte ihåg namnen) som lämnades ute i skogen som barnsben för att bli uppäten av vargar, men budbäraren gjorde aldrig det för han tyckte synd om pojken, 20 år senare gifte han sig med sin mor och han visste inte om det.
Sen fick vi besök av en skådespelare, vi övade status där också och lite annat som har med skådespeleri att göra.
Fick göra en övning tillsammans med honom för jag hade ingen partner, stackars mig, men det var kul.

Har haft en jättebra dag i skolan idag! :D
Efter det gick jag till skräddaren och lämnade in jackan som ska kortas i ärmarna lite, sen åkte jag hem och åt mellis och kollade på TV en stund, nu sitter jag här och ska alledels strax plugga tyska.

Imorgon har jag prov i tyska kl 8:00, kl 10:00 har vi orientering och slutar 13:00.
Rätt så soft dag ändå, inga lektioner och slutar inte senare iallafall än vad jag brukar :)

Efter skolan ska jag till Sandra BR och bada jacuzzi :D
Men nu måste jag börja plugga fan! Tschüs ♥

Btw, JAG KLARADE PROVET! Det kändes som det gick piss men klarade det, wiiieee! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0