Lägger ner

Som ni märkt har jag inte varit särskilt duktig på att blogga den senaste tiden. Jag har mycket med skolan och pojkvännen tar tid också, sen vill jag ha egen tid ibland också. Bloggen är ju som sagt en dagbok för mig, men jag orkar inte längre. Det var roligare förr, visst det är kul att skriva som ni redan vet, men jag har ingen blogg lust just nu.
Så jag lägger ner, jag kommer säkert börja igen nån gång, jag tar inte bort den, det kommer jag absolut inte göra. Det är kul att gå tillbaka och kolla vad man gjort och vad man kände osv.

Bara så ni vet, så bli inte chockade om jag inte skrivit på några månader.
Det kan ju hända att jag skriver ett inlägg lite då och då också.


Första bilden som lades upp för 1 ½ år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0