KORTHÅRIG!

God morgon!
Fint väder det är ute, solen är framme och smälter bort snön. Har lust att gå ut och hälla varm vatten på snön så den går bort fortare.

Skrev tyvärr inget inlägg igår som ni märkt.
Hade skola från 09:45 till 13:30, men vi fick gå tidigare.

Efter skolan gick jag Moa, Marie och Li till centrum för Moa var skyldig alla oss pengar. Sen gick vi bara runt lite och köpte en caffe cool.
Inte konstigt alla mina pengar går åt, man köper billiga saker men mycket. Det är det farliga, man ska lämna plånboken hemma istället.

Klippte mig igår! Det blev kort (tycker jag)! Har haft långt hår hela mitt liv, så det känns konstigt med kort hår. Men det är inte fult iallafall.

Till kvällen kom Sandra Bl och Adam hit och fikade lite och kollade på "Let's dance" och "Solsidan". Älskar den serien.

Efter dom gick myste jag framför datorn med chips och dipp och cola och kollade på "Hannah Montana". Haha hade ingenting annat att göra så. Men jag kom i säng 01:30 och vaknade piggt vid 10:00 imorse.

Idag hade jag tänkt att städa mitt rum ordentligt, damma och sånt. Inte det roligaste men det är dags för det nu.
Sen hade jag tänkt göra SO uppgiften eftersom den ska lämnas in på måndag. Kul att få läxor över helgen!

Ikväll vet jag inte vad som sker. Vill gå på bio! Men har inte pengar, har biljett men den gäller inte på helger.


Ser inte ut som en jätte stor skillnad bakifrån men framifrån ser det kort ut!


Nu är det bara slingningen kvar. Syrran ska göra det antingen i helgen eller nästa vecka! :)


Kommentarer
Postat av: Marie

På första bilderna ser det lika långt ut eftersom efter bilden är tagen närmare ;P

2010-03-13 @ 15:10:36
URL: http://mjaoows.blogg.se/
Postat av: Dzejna :))

de blev ju as fint :D <3

2010-03-13 @ 21:52:26
Postat av: Bella

Tack :)

2010-03-14 @ 10:24:23
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0