I söndags

I söndags åkte jag, mamma, Anders och Arvid först och handlade, sedan åkte vi hem till familjen Sjöström och fikade.

Efter det fick jag skjuts till centrum för att möta upp Sandra Br.
Jag ville köpa ett halsband så vi gick och letade och letade men hittade inget speciellt. Hittade ett gulligt halsband inne på glitter som dock kostade 129 spänn. Så jag tänkte betala med mitt present kort jag fick hemskickat, så jag frågade tjejen i kassan om dom tog presentkorten, men "nej tyvärr". Så jag blev lite lack och betalade hela 129 spänn för ett skit halsband!

När jag kom hem kollade jag i brevet och där stod det klart och tydligt att det funkar hos Glitter. Tjejen visste väl inte det, men jag ska gå tillbaka och lämna tillbaka halsbandet imorgon, om jag orkar.

Efter det drog vi hem.
Kollade på "New moon" som var väldigt bra. Jag är inte som alla fjortisar som är besatt av "Twilight" böckerna och filmerna och Robert Pattinson.
Men filmerna i sig är bra.


Tagna med min vanliga digitalkamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0