the thing

Jo, jag sa ju tidigare att jag skulle berätta en sak jag funderat lite på.
Jag har ju inte varit så duktig på att blogga rätt så mycket nu under sommarlovet, jag har ingen bärbar dator som jag kan ta med mig överallt och mobilinlägg blir bara så tråkigt i slutändan.

Det jag kommit fram till är att ni inte alls kommer få läsa så mycket inlägg under lovet.
Visst kanske det kommer upp ett inlägg lite då och då men då är det bara för att jag är sugen på att skriva av mig lite, ni vet att jag älskar att skriva.
Annars får ni vänta till i höst då jag börjar skolan också, då startar bloggen om på nytt!


I början av bloggandet och "slutet".
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0