Sweet bear

Lyssnar just nu faktist på Jennifer Lopez med låten I'm real. Itunes är igång och spelar alla möjliga gamla låtar.
Busar lite med Erik och har låst in han på Madelens rum, än så länge har han inte märkt något, thihi busigt!

Idag har det varit en bra dag.
Började med engelska då vi översatte en text, sen hade vi matte prov och det kändes som det gick bra :)
Sen hade vi graf sista lektionen då vi skulle börja med ett nytt program som heter illustratior. Vi skulle göra nallar och jag blev rätt nöjd med resultatet. Jätte söt!

Sen ringde syrran mig tio minuter innan jag skulle gå så jag mötte upp henne och Tellus på vägen hem, så jag gick hem från skolan idag också. Bra vardags motion och bra sträcka.

Har inte hänt så mycket än så länge. Det är rea på godiset på city gross så jag, mamma och Cia ska åka dit snart och köpa godis inför helgen :)


Såhär blev resultatet :)


Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Absolut inga problem =)

2010-02-26 @ 00:26:03
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Neha

Söt:D

2010-02-26 @ 16:00:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Tiffy yeah! ;)

Naawsiee lika söt som du juh! ;D ..ha ett ubergött lov o vila ut dig o ha sköjj! =D Pössen!<3333

2010-02-26 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0