Tagg, tagg, taggad!!

Lyssnar på Starstrukk med 3OH 3 just nu.
Idag har det varit en jätte bra dag hittills.
På matten flöt det på bra med talen.
På rörlig bild lektionen ska vi börja med våra egna musik videon. Jag hade ingen aning om vem jag skulle ta och vad jag skulle filma. Så jag smsade några kompisar och tog den första som svarade, och det blev... Michell (Kincio). Men nu är det så att två till vill.. kanske gör tre st..? Vi får vänta med det. Men iförsig så är det bara bra och kanske får högre betyg ;)

Jag och Sarah gick ner till honom och fick lyssna på han och hans polare. Det lät jätte bra och det är annorlunda än vad dom andra kommer ta. Jag är jätte taggad på att börja filma!

FYI, jag har inte haft smink på mig i fem dagar nu, tre av dom i skolan. Känner mig duktig som inte gjort det haha! Men när jag är osminkad ser jag så trött och drogad ut. Jag känner det också, för när jag har smink blir jag piggare på nåt sätt av nån konstig anledning.. 


Sarah försöker spela gitarr, och Kincio hälsar till er blogg läsare.


Kincio spelar gitarr.


Jag spelar gitarr och sjunger (falskt!)


Jag blir intervjuad av Sarah.


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

HAHAHAHAHA "först va de en katt" säger du helt seriöst först typ??! xD HAHAHAHA du e fööör sköön darling!! xD hoppas dina bekymmer om val löst sig! =D o hade dundergrymt på lovet o hälsa sarah! =D o "blogghälsarn'" xD pööss!<333

2010-02-24 @ 21:36:12
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Sötblogg=)

2010-02-25 @ 01:06:12
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Bella

Hahahaha det var ju en katt xD Haha I know I am ;) Jag tror det löser sig i slut ändan, det finns så många kurser jag vill gå så.. men man kan ju alltid gå kurser efter gymnasiet så :) Du får ha det så super bra nere i Borås under lovet! Vi måste träffas snart gumman! Haha ja jag ska hälsa till dom xD Puss & kram på dig gumman. Saknar dig !!! <3<3<3<3<3

2010-02-25 @ 11:48:59
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0