Katy Perry

En tjej med en grymt cool och egen stil jag verkligen ser upp till är the hottie Katy Perry.

När jag först hörde talas om henne var jag inte så insatt i hennes musik, men nu börjar jag gilla dom. Men jag gillar henne mer än musiken. Älskar hennes coola stil!
Det är tack vare henne jag älskar shortsdressar. Det är ju det snyggaste man kan ha!

Om jag hade Katys kropp skulle jag gå iklädd som i hennes videos dagligen! Man kan ju inte sluta titta. Jag måste inskaffa mig något i hennes stil när jag får pengar.

Och visste ni att hon får inspiration från Hello Kitty? Det syns ju lixom överallt nästan, men det är så sött och fint.

En annan sak jag ville säga var att, visst passar Katy Perry och Russel Brand så super bra ihop tillsammans? Dom är så söta tillsammans och jag hoppas deras förhållande håller lääääänge. 



Hello Kitty outfit. Grymt cool, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0