Trötters dag

Hallu bloggen.

Är jätte trött just nu, eller har varit det i princip hela dagen. Tänkte gå och lägga mig 19:00 men gjorde inte det. Just nu lyssnar jag på lugn musik och bara tänker..

Idag har det varit skola från 10:20 till 15:00.
Imorse var jag tvungen att gå ut med Tellus. Men eftersom halsbandet gick sönder när han sprang fram till en annan hund kom jag lite sent till skolan. Det tog kanske en kvart tjugo minuter tills vi fixade halsbandet. Så jag har inte varit på humör på hela dagen.

Hade foto andra och sista lektionen, då vi skulle fota tio främlingar, gå tillbaka till skolan och framkalla filmrullen och kopiera en karta. Inne i labbet gick det inte så bra i början för mig och Malin för det hände ingenting med papprerna fast vi gjorde exakt likadant. Men sen funkade det för mig så då stack jag, och då var klockan redan 16:00.

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och bara varit trött. Klockan är ju snart halv tio så jag ska duscha och sen sussa. Men, ni får ha det så bra! Natti natti ♥


Jag just nu. Har tröttpåsar under ögonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0