Lördag

Jag höll på att skriva ett inlägg tidigare idag, men jag hann inte bli klar eftersom det blev middag och sen var jag tvungen att rusa iväg till bussen för att åka hem till William och fira honom med tjejorna och hans två kill kompisar.

Iallafall så kom jag hem för snart en timme sedan, hade tänkt mig att jag skulle se "New moon" när jag kom hem men vi får se om jag pallar det efter inlägget.

Idag har jag iallafall vaknat upp bredvid Sarah, blivit väckt av en grammofon (stavning!) av Sarahs jävla iphone, varit i Huddinge och kollat på isskulpturer och fikat, eller rättare sagt åt lunch.

På vägen hem träffade vi på pappsen min och Carina på parkeringen så dom kom in på lite kaffe och bytte ord med varandra..

Ja, sen gjorde jag mig i ordning och åt middag sen åkte jag till Vega.
Ush, på vägen hem till William tar han världens sämsta genväg för att retas lite med oss tjejer.. så vi går i en skogstig när det är kol svart ute och en meter hög snö. Så jag var inte alls blöt om fötterna när jag kom in... Förutom det hade jag en jättebra kväll.
Vi kollade på skräckfilmer, den ena var knappt en skräckfilm utan en komedi.. den andra "Halloween" var däremot rätt bra, kan erkänna jag hoppade till nån gång.

Ja jag har haft en väldigt bra dag idag, eller det är söndag just nu men jag hade iallafall en väldigt bra lördag :)


Sarah påväg till bilen.


Jobbar på is skulptur.


Hund eller åsna skulptur.


Ekorre skulptur, den som vann.


Sarah tog en efterrätt också.


Kommentarer
Postat av: sarah

hahahah, på varje bild jag är med på så äter jag...

2010-03-04 @ 15:06:27
URL: http://sarahsjostroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0