I skolan fortfarande

Cha cha bloggen!

Sitter fortfarande i skolan och klockan är fem, ovanligt att jag stannar frivilligt så länge :O
Ne men det har varit en lugn och bra dag än så länge, en bra start inför den nya veckan.
Kollade precis Vklass och jag har 98% närvaro i skolan, gissa om jag jag blev förvånad!

Efter dagens alla lektioner gick jag, Malin och Li till Stephan och pratade med han om valen för inriktningen. Asså jag vill verkligen gå båda, men om det ska lyckas måste de vara 12 pers som går med på vår idé men det kommer tyvärr inte gå i uppfyllelse.. Jag vet fortfarande inte vad jag ska välja, men just nu lutar det mer åt foto. Men jag har två veckor på mig att tänka.. men vi får väl se.

Btw, uppdaterade mig knappt nånting i helgen men jag skriver mer om det när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-08 @ 18:38:19
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0