Helgens händelser

Som sagt, helgen!

Ja vi börjar med lördagen då.
Så, i lördags åkte jag och Cia hemifrån runt 16:00 till Eriks jobb och väl där drack vi kaffe och choklad och åt kakor. Efter det gick vi via Stureplan till max på Kungsan. Det var nog första gången för mig på Stureplan. Dom verkar ha schyssta affärer där, och jag måste tillbaka dit för där finns Louis Vuitton och Gucci och dom har så jävla snygga väskor!!!! Men just nu är jag pank, har 20kr i jackfickan och det är ju jätte mycket..

Ne men som sagt. Dit måste jag när jag har pengar igen.
Vid 19:30 började föreställningen "Hairspray". Och den var sjukt jävla bra. Jag älskar allt som har med musik och teater att göra. Och denna toppade alla jag sett! Så ni måste se den.
Skådespelaren som spelade Pennys pojkvän han var fett snygg ju. Asså på den senaste tiden (halvåret) har jag börjat gilla mörka killar och japaner. Jag skojar inte. Jag har bara strulat med en mörk kille, men japaner? Hmh... nåt skumt är på G med mig asså haha. Ne men emojapaner kan vara snygga ;)

Mamma om du läser detta (vilket du gör varje dag), ignorera de tre sista meningarna jag just skrev.

Igår, vad gjorde jag då? Ingenting. Var bara hemma och tråkade hela dagen. Gick i morgonrocken tills 16:30 typ. Då satte jag på mig kläder och sminkade mig för jag hade så tråkigt. Gjorde ingenting annat. Jo förtuom att jag sökte 10 sommarjobb som servetris only. Ska fortsätta söka ikväll. Lika bra det, jag måste ha ett jobb i sommar.

Det har inte hänt så mycket mer i helgen faktist. Missade melodifestivalen, men det skiter jag i. Det blir bara värre och värre för varje år. Det är bara inte kul längre.


Hit ska jag igen. I just have to!


Kommentarer
Postat av: Li

dom borde ha ett donken där.

2010-02-08 @ 21:49:55
Postat av: Bella

Men har dom inte det? Du vet, jag hänger inte där direkt.. :P

2010-02-09 @ 18:58:23
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0