Hata sl!

God (sen) kväll!

Jag kom hem för inte så länge sen. Kom hem 01:05. Bra va?
Ja jag har varit på bio inne i stan och sett "The Wolfman", den var helt ok. Inte den bästa man sett inte.
Var på Sergel och fick sitta i sal 1, den största salongen. Var första gången jag satt där inne haha.

Stannade kvar i skolan till 16:00 idag. Hade rörlig bild sista lektionen då vi fick filma om vårat projekt och sen klippa ihop den sen i datorn. Det gick bra. Efter lektionens slut var det verkstadstid och alla skulle göra något, jag tex skulle gå till bilden. Men ingen ville stanna kvar och fortsätta jobba. Så jag tog äran och stannade kvar och gjorde lite jobb där. Sen sa jag att jag var tvungen att gå till bilden och jobba på min rutförstoring. Jobbade på den i kanske 15/20 minuter tills någon sa till att packa ihop mina grejer och gå. Schysst då! Ja så jag fick dra hem då.

Vid 19:30 åkte jag in mot stan för att köpa biljetter till "The Wolfman" som gick 21:30.
Efter bion missade jag pendeln precis. Så istället för att vänta en halvtimme där så tänkte jag att jag kunde ta tunnelbanan till Farsta och byta till pendeln sen. Men såklart så åker tunnelbananjäveln så sakta som möjligt bara för det är halt. Så jag missade pendeln ändå och fick vänta i Farsta i en halvtimme.

Men det är skönt att vara hemma nu iallafall. Ska krypa ner under täcket nu och sussa. Börjar 10:00 imorgon så lite sömn får jag nog.. P&K ♥


Städade skåpet idag. Nu ser det bra ut. Allt är i sin ordning!


Looking good :)


Hade tråkigt på bussen. Ser ni hur trött jag är? Är mycket tröttare just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0