Äntligen fredag

Tjena bloggen!

Börjar bli jätte trött nu när klockan är halv tolv.
Idag var det skola från 9:45 till 13:30. Gick hem direkt efter skolan eftersom jag skulle vakta hunden idag, men han var ju inte hemma.. Så jag tittade på TV tills Madelene kom hem.

Har inte hänt så mycket idag, kanske skulle på "dejt" men han skulle fira en släkting och kom hem lite sent så det blev inte av. Lika bra det för jag känner mig inte fräsch idag + jag är så hängig och gnällig. Har skit ont i högra handen så jag knappt kan göra nåt. Kunde inte bära kassan när vi var och handlade på Ö&B idag, så ont har jag.

Var hos skolsyster idag men hon sa det går över av sig själv, hoppas det!
Nä jag orkar inte skriva mer just nu. Somnar väl när som helst snart.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0