Start of something new

Hej och hå!
Ny vecka då, början på något nytt igen. Började ju skolan idag.
Det gick väldigt bra faktist. Jag går ju på Fria i Handen nu och den stora ingången var stängd, så jag fick gå in "bakvägen" då, och ryckte i en dörr så dom öppnade. Så sa jag att det var låst där borta, helt otroligt var jag först av alla av två klasser.

Fick sitta ensam i den stora salen i ca 10 minuter och vänta och vänta på att andra skulle komma in.
Vid prick 10:00 kom våra lärare vi ska ha och presenterade sig + rektorn då.
Därefter delade dom upp ekonomi och samhälls klasserna, och fick gå till våra klassrum.
När vi kom in i klassrummet hade dom satt upp namnskyltar och delat upp kille/tjej.
Vi började med att lära känna vår bänk kamrat och sen kollade vi så att våra uppgifter var rätt, fick lite information och lekte en lek medans var och en fotades.

Sen slutade vi vid 11:30, då åkte jag hem till Sandra BL och pratade en massa, vaxade mina armhålor (AJ!!), åt lite paj, bullar och lite chips, det var vår lunch kan man säga. Men eftersom gymmet har kassa stängt idag så ska jag dra dit imorgon istället efter skolan och frisören.

Så idag är det den sista dagen jag kan frossa i mig godis! Har fortfarande kvar godis som jag fick av Dennis för flera flera veckor sedan.
Btw, JAG SAKNAR TRUE BLOOD! Någon som vet när det börjar igen på SVT!?


Håret ser jätte ljust ut till vänster, till höger som ni ser gult (fult!).
Det är bara för att solen ligger på. Imorgon blir det äntligen en jämn och ljusare färg, troligtvis klippning. Får se, behöver nog klippas iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0