TJATIGT INLÄGG

Vad tror ni jag gör? Jo lyssnar på miss Tisdale såklart, vad annars lixom. Kalla mig töntig eller vad som helst för jag lyssnar på disney stjärnor, min syrra retar mig för jag sjunger med i låtarna. So what? JAG tycker dom är bra, JAG tycker om låtarna, JAG tycker om musiken, JAG tycker om artisten, JAG tycker om stilen! Deal with it, alla är vi speciella. Visst jag erkänner, jag är lite "töntig", whatever, för jag gillar disney, både filmer och serier och artister. Det är väl inget fel med det?

Det var inte det jag skulle berätta egentligen, fingrarna trycker bara på tangenterna hela tiden.
Det blev middag, men jag åt inte, kollade på TV istället och gick och solade, tog en 20 minutare. Man ska börja lugnt. Ingen träning har blivit av idag men imorgon är det orienteringsdag så då kommer man få springa. Vi ska orientera i Svartbäcken, så hoppas man hittar, men det tror jag, växte ju upp där så jag vet säkert var jag är påväg, om jag inte får minnes förlust bara. Nej nu ska vi inte förvärra det. Jag hoppas det kommer gå bra. Och det tror jag. Men vi får se som sagt. Haha vad tjatigt detta inlägg blev.

När jag tog bussen hemåt igen åkte den runt hela Haninge, "vi ska bara ta en liten omväg" sa bussschauffören. WTF tänkte jag. Tog ju tio minuter extra bara att åka runt. En dum jävel som sagt. Men hem kom jag som tur var.
Gjorde toast och te och kollade på halva "Ugly Betty" och hela "Desperate housewives". Yes! Mike gifte sig med Susan. Men vad är det med de nya grannarna? Wierd. Längtar till nästa vecka.
Imorgon är det "True blood". Shit vad snabbt veckorna går. Känns som det var igår jag började gymnasiet, har bara gått 6 och en halv vecka i skolan. Snart är det höstlov.

På tal om höstlov. Alldeles snart är det jag åkte till Aruba för exakt ett år sen. Dvs jag har velat ha parfymen i ett år! Åhh den luktar så himla gott, men den är så dyr. Jaja, alla är vi inte Kissie, Kenza och de andra storbloggarna som har råd. Och jag vill inte slösa hela mitt studiebidrag på en parfym. Nej där går gränsen, då kan jag inte köpa det jag verkligen behöver. Som kläder, foundation (har ingen!) och hudprodukter + hårspray som jag inte äger för tillfället. Det är ju kaos. Måste shoppa i helgen. Någon som vill hänga med?

Nu märkte jag att inlägget blev väldigt långt. Vad ovanligt, NOT!
But do you like it? Or dislike it? Let me know!



Kommentarer
Postat av: aaa

har du slutat använda msn?



PUsss



anonym

2009-10-06 @ 22:46:55
URL: http://-
Postat av: Bella

Nej, vem undrar? :p

2009-10-06 @ 23:05:38
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: aaa

aha har du blockat då..............................

2009-10-07 @ 11:45:37
URL: http://-
Postat av: Bella

Beror på vem som undrar. Lite svårt när man inte vet vem som frågar..

2009-10-07 @ 18:00:09
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: aaa

jo menmen va gör du ihelgen då?

2009-10-08 @ 13:16:45
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0