INTE MIN DAG IDAG

Jag kan säga er att det har dunkat "sexy bitch" i mina öron hela dagen.
Så jävla bra drag i den så man har lust att dansa på borden haha. Men det ska vi inte göra.

Dagen har varit blandat, började 10:00 med foto och slutade 15:15 typ. Fick egentligen sluta vid 13:00 men jag ville bli klar med allt.
Foto är jävligt kul när man kan det, men i början är man bara arg och frustrerad på allt. Men såklart man är inte bäst eller bra första gången. Maskinerna förstod man inte på ibland och det var så mycket som virrade runt i huvudet på mig.

Hade ju tagit alla mina bilder inomhus så då blir det inte bra kvalitet ändå "Det är det bästa du kan få" sa han hela tiden när jag visade bilderna, men jag tyckte dom inte ens var nära bra. Hädan efter ska jag BARA ta kort utomhus för bästa kvalitet.

Efter skolan fick jag gå ut med en pink nödig skällande hund.
När vi kom till skogen för att springa av honom så släpper jag honom lös och går, men plötsligt springer han bakåt  så jag var tvungen och springa efter honom, såklart så var det en annan hund och då bryr sig Tellus inte om något annat än hunden. Han lyder inte och jag blir arg. Har varit arg på honom hela dagen bara för det.

Jag fick laga maten idag också, korvstroganof med ris. Det blev skit gott! Första gången jag lagade det. Såklart ska Cia komma in och hjälpa till men jag har inte bett henne om hjälp.

Har precis duschat och smörjt in mig med bodybutter. Lika len som en babyrumpa. Men nu ska jag göra te och kolla på "Desperate housewives". Sov gott. P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0