RANDOM DAG, FÖRVIRRANDE TEXT

God kväll.
Har precis sett på "True blood" och lyssnar nu på Evanescence.
Vilken dag det har varit!
Kom till skolan vid 10:10 och hade matte, det var lite svårt att konsentrera sig när man har Moa sittandes bredvid sig haha.

På lunchen märkte jag att jag hade ont på sidan av halsen så jag stönade till lite, Nathalie som satt bredvid frågade:

- Vad gör du?
- Jag har ont i nacken.
- Jaha ok..
- Åh föresten det är någon under bordet också.

Haha var kom det ifrån? Vi satt och garvade som fan iallafall.
Asså hela dagen har varit helt random.
Efter lunchen hade vi rörlig bild då vi skulle trimma en video, fick inte vara med mina älsklingar :'(

Det gick iallafall bra.
Efter lektionen följde jag med Moa och Li till Stephan för dom ville framkalla bilder i labbet, men dom skulle inte få gå in förrän vid 15:00 och klockan var 14:00. Så vi satte oss vid Stephans datorer i hans lilla klassrum, och på de datorerna fanns det webcam så vi tog en massa random bilder i photo both, men det fanns inget internet på dom datorerna så bilderna kommer upp kanske imorgon. För jag ska ta med mitt usb så jag kan överföra dom till min dator. Haha då får ni se helt sjuka bilder och filmer. Haha asså vi garvade så vi fick såå ont i magen, jag skojar inte har fortfarande ont.

Efter skolan åkte jag, Cia och Erik direkt till mammas jobb och sen vidare in till stan. Asså när man ser alla tjusiga affärer med en massa tjusiga kläder vill man bara shoppa, shoppa och shoppa.
Vi gick på bio och såg "This is it" med Michael Jackson. Asså en sak fattar jag inte, varför "filmen" fick ett plus från expressen. Asså visst det är ingen film direkt, det är bara repetioner och nya musikvideos och intervjuer och sång och dans ihop klippt. Men den var bra! Asså åh, det kändes som man var där hos han. Jag kunde inte slita blicken från honom. Jag hade köpt en flaska cola och en stor choklad men jag drack bara fem klunkar under hela filmen.
Men till er alla som gillar Michael Jackson och hans musik så måste ni se "filmen", det är ett måste. Om en vecka vistas inte "filmen" på bio, då är det över.

För egentligen ville inte familjen Jackson att filmen skulle ut, men då komprimissade dom, att de skulle visa filmen i endast två veckor. Men hur ska alla i hela världen hinna se? Vet inte hur dom tänkt sig där, asså antingen ska man släppa ut en film eller inte. Dom hamnar ändå alltid youtube och kommer alltid finnas ute på ett eller annat sätt. Om nu familjen Jackson inte ville ge ut filmen så borde dom ha seg NEJ rent ut sagt, "vi vill absolut inte ge ut filmen, aldrig". Förstår fortfarande inte rikigt, inte ni heller kanske för nu börjar jag bli förvirrad.

Ja hela inlägget blev förvirrad. Håller ju ingen koll längre, fingarna vill bara klicka och klicka på tangenterna, det går inte att sluta. Det är en drog. Det går bara inte, men nån gång måste jag sluta, det vet jag.
Men fingrarna tycker inte det är tillräckligt långt för att avsluta. Det bara måste bli längre.

Haha, förvirrande eller förvirrande? Vad är svaret?
Gud jag retar upp mig själv just nu. Jag kan bara inte sluta.
Men en sak vill jag sluta med: R.I.P Micheal Jackson, you'll allways be in our hearts ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0