Ny vecka, nya händelser

Gud vilken huvudvärk jag precis fick. Har as ont just nu, känns som att någon borrar i skallen på mig. Ingen skön känsel asså. Har en jävla mensvärk också.

Idag började jag med matte första lektionen, hade inte missat mycket alls. Jag låg där man ska ligga ungefär. Sen var det lunch. Men jag, Moa, Li och Malin gick in till Stefans en stund för matsalen hade inte öppnat än. Haha vi började prata om fjortis bloggare. Då gick vi in på amandavardet och kollade på några av hennes videoinlägg. Det var ingen vacker syn eller hörsel för Stefan. Men så började han prata som henne och ta på sitt hår (det lilla han har). Det var väldigt kul haha!

Sen var det lunch. Efter en stund att vi satte oss så kommer Maries kompis och frågar efter Marie. Men så vände Moa sig om och sa till henne att hon borde ringa henne istället och gjorde telefon tecknet samtidigt som en kille tittar på Moa och Moa tittar på honom. Hon skämdes så och tjatade om hur pinsamt det var, högt också. Haha det pinsamma var att Moa sa det högt så nästan alla kunde höra. Resten av dagen gick hon och skämdes typ.

Sen hade vi samhällskunskap. Då vi blev indelade i grupper (jag, Moa, Marie, Malin och Li). Vi skulle gå ut och kolla hur trafiken sköter sig under en halv timme. Det var så tråkigt. Men vi flummade mest, och räknade hur många som blinkade och inte blinkade.

Efter det var lektionen slut. Så jag gick till Roberts härliga klassrum och skrev ut biljetterna. Sen gick vi till Torvalla och hade idrott, styrketräning. Jag har aldrig tidigare varit på ett gym, eller jag har varit men inte tränat. Vi hoppade mest hopprep, väldigt bra för konditionen och kul är det. Sen jobbade jag bara med två tränings ställ, vad det nu heter.
Men jag glömde stretcha, inte bra. Ska nog göra det innan jag går och lägger mig.

Skulle träffan en kille idag, men det blev inte av, igen. Ne för det första så skulle jag ändå inte pallat och jag ville gå på yogan. Och hans mamma var redan hemma typ. Det får bli en annan gång helt enkelt.

Inte hänt så mycket mer. Kollat på "Sex and the city" och varit på yoga med mamma, handlat en snabbis på ica. Köpte kryddmix som jag ska ha imorgon till middagen, och så köpte jag en tidning.

Vad långt inlägget blev. Sitter med tumvantar och skriver ändå bra haha. Är ju van!

Fan vad snabbt dagen har gått asså. Ska försöka logga ut sakta men säkert från Facebook och MSN strax och sen gå och duscha igen och natta kudde. God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Moa

meeeh...nu är det lugnt ^^

kanske ska tänka på att vara lite diskretare nästa gång (A) xD

2009-11-24 @ 17:51:09
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0