MY SPECIAL "DIET" / RÅ KYCKLING!?

Hej bloggen! Saknat mig?
Ja jag är ju som sagt seg på att skriva, dumma mig.
Men som sagt, jag går i skolan och idag skulle jag egentligen hämta biljetterna i Älvsjö men han blev inkallad till jobbet. Aja, får ta det nästa gång det går då.

Ja så jag gick ju från foto lektionen 15:20 för jag ville hinna med tåget, men precis när jag kommer ut från skolan får jag typ fyra sms från han att han inte kan komma. Så då var det bara att bege sig hemåt.

Såklart är jag hungrig så det känns i magen när jag klev innanför dörren, så istället för att hamna i fällan och kolla om det finns något gott i kylen/skafferiet så gjorde jag en stor kopp te som slörp ner på en sekund. Jag kan lova er en sak, te är mättande. Varje gång jag är jätte hungrig och sugen på nånting dricker jag te med mjölk. Det är bra för kroppen och det är så gott. Det är kaffe latte också men inte direkt nyttigt. Haha, låter som en "diet" kan man säga. Eh, what the heck.

Ja, jag satt vid datorn och googlade runt lite om Jojo eftersom jag helt plötsligt från ingenstans började nynna på en av hennes låtar. Hon är en bra sångerska.
Så idag har jag sett på hennes film "True confessions of a Hollywood starlet" samtidigt som jag kollade på "Desperate housewives".

Ja jag hann inte när jag skulle laga mat som tog två timmar. Fan först får man tjat från alla håll att jag genomsteker kycklingen och att den ska in i ugnen också, men ändå var kycklingen inte klar när vi tog ut den. Så vi fick vänta och vänta.

Klockan tickar och jag ska nu gå och duscha, ta hand om mitt ansikte och sussa. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0