Ändrade planer: Mysig lördagskväll framför TVn

Nehe. Det blev inget med Sandra Bl. Vi skulle gått på bio men det kom upp lite problem.
Så, jag vet inte vad jag ska göra. Vill göra nånting, ha kul ikväll, men jag vet inte om jag orkar gå ut. Blir nog så att jag stannar hemma ikväll och kollar på film med Cia och Erik. Men jag är så himla sugen på godis så det inte är sant. Ska jag gå upp till Brandbergen centrum eller ska jag ta bussen till Ica Maxi istället? Hmh.

Den här veckan har varit den mest tråkigaste veckan i hela mitt liv. Är fortfarande inte frisk! Men jag har lovat mig själv att jag ska till skolan på måndag no matter what.

Men jag tror faktist att jag drar till Ica Maxi och köper godis och läsk. Det är ju inget fel med en mysig lördagskväll framför TVn med en bra film och godis i knäet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0