VALBORG + FEST HOS BIBBI

Efter skolan igår gick jag och Dzejna till centrum och köpte present till Bibbi.
Igår var det Valborg, hade skitkul! Tyvärr så kunde inte Dzejna komma :(
Men hängde med Sandra, Tiffany, Stephanie, Nett och vi hade jättekul.
Becca,Jojjo och Jesper stod vid sockervadden, och vi fick gratis sockervadd. Mums!
Madelene, min styvsyster, följde med också. Tänkte hon kunde följa med och ha lite roligt med oss istället för att sitta hemma med dom äldre tråkiga. Det var väldigt kallt men man gick ju till brasan ofta för att värma sig lite.
Haha det brann på Tiffany igår också, Jesper lekte med elden och Tiffany frös om fötterna och stod barfota ovanför lågan. Dangerous!
Ja med andra ord, VI HADE JÄTTEKUL IGÅR!
När vi väntade på min mamma som skulle skjutsa hem oss så stod vi ute på vägen, jag och Tiffy stod ute på gatan och dansade och hade skoj :)

Idag då, idag är vi lediga från skolan. Idag är det 1 Maj! Och det är fest hos Bibbi, ska bli kul!
Gick upp ett halv två, var jättetrött. Har legat ute i solen och spelat YATZY med familjen :)
Klockan 18.00 ska jag iväg till Bibbi. Det ska bli kul!

Slänger upp bilder från igår!


Såhär såg jag ut igår.


Majbrasan


Fyrverkerier och majbrasa


Steffi & Tiffy


Jag & Sandris


Jag, Sandra & Jesper


Jag, Sandra, Tiffany, Net & Jesper


Jesper satte eld på Tiffanys fot :o


Flummbarnen :)

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja dagen har varit bra, soligt : )

Hur har din dag varit? :)

2009-05-01 @ 17:41:33
URL: http://imilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0