SOMMAR & SOL & JAG ÄR TRÖTT

Klockan är snart 20:00 och jag är super duper trött.
Jobbade från 11:00 - 15:15, efter jobbet åkte jag till centrum och köpte Refreshing Toner från Nivea.
Sen åkte jag raka vägen hem med bussen, ush det är alltid fullt på bussarna jag åker med asså.
Det är sjukt!
När jag kom hem så räknade jag ihop alla pengar jag äger som ligger på tre olika ställen, haha!
De är speciella pengar ;)
Vad gjorde jag sen? Jag ringde Natta och pratade lite med henne, sen gjorde jag lunch 16:30 (!?) och kollade på "Juno".
Jag har inte ätit någon middag idag heller, det blev nån fisk som stank i hela huset, ush fy vilken äcklig stank! Sen har jag inte gjort nånting, har suttit vid datorn sedan jag kom hem.

Ätit/druckit idag:
* Frukost: yoghurt med fullkornsflingor (nåt sånt) med te.
*Jobbet: Tre jordgubbar
* Lunch: Spaghetti med köttfärssås

Det är det enda jag har ätit idag, shit vad lite jämfört hur mycket jag brukar äta annars.
Men jag är inte särskillt hungrig heller ovanligt nog, men jag ska göra te strax.


Dagens köp:

Refreshing Toner från Nivea

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt :D

2009-06-16 @ 20:15:31
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Anonym

händer ikväll ?

2009-06-16 @ 20:21:47
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt:)

2009-06-16 @ 20:53:03
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0