Lugn onsdag

Halloj bloggen! Har precis gjord chai latte och pratat en snabbis i telefonen med Said :)
Händer inte så mycket just nu, ska plugga på antikens Grekland som jag har prov på imorgon. Får hoppas på att det går bra på provet.

Efter skoldagen gick jag och Moa till centrum för jag var hungrig och ville äta något gott, det blev kyckling foccacia och hon köpte thai som hon tog med till skolan och suktade de flesta haha. Sen var det öppet hus också som jag stannade på ett litet tag, men sen drog jag hemåt för det blev ur tråkigt.

Ska fortsätta lyssna på musik, dricka och börja plugga nu. Vi hörs senare! P&K ♥


Adam Lambert - What do you want from me
Känner igen mig i låten så mycket, en av mina favoritlåtar just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0