Ute hela dagen

Idag har jag som sagt varit på Gålö med klassen. Det var kul, jag fick åka båt! :D När läraren frågade vilka som ville åka räckte jag ivrigt upp handen, har bara åkt båt en gång tror jag då jag och Dennis åkte till Adams landställe (Sandra BLs ex-pojkvän). Det var rätt kul, vi fick kolla djupsiktet, åka med hoven för att fånga plankton och djur och växter men fick knappt nånting, vi fick även kolla om vattnet var grumligt och kollar temperaturen i vattnet, det var 8°C.

Sen jag kom hem har jag plockat undan på rummet, fixat disken och diskbänken och duschat samtidigt peelat kroppen, haft hårinpackning och smörjt in kroppen. För vet ni vad? Jag har bränt mig idag! Är röd som en krabba :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0