Kort skoldag

Sitter nu med datorn i knät i sängen och lyssnar på Owl city. Sov ju över hos Dennis igår, vi kollade på matchen och jag somnade. Dennis väckte mig när den var slut då gick jag och la mig i sängen för jag var trött, sen vaknade jag upp 00:30 så jag stannade kvar i sängen. Så jag sov hela tiden jag var där igår :O Gud vad tråkig jag är!
Började 12:00 idag så hade lite sovmorgon, gick upp strax efter 08:30 och tog en dusch med Dennis :) Efter det gjorde jag i ordning mig och åt lunch, sen åkte jag mot skolan och hade matte i 50 min och religion i tre timmar.

När jag kom hem idag åt jag två knäckemackor med cremecheese på, det var rätt gott faktist! Sen så ringde Cia och frågade om nyckeln till brevlådan låg hemma, men mamma har tagit med sig den till Bollnäs för att prata med Madelenes skola så det var ju smart! Men Cia löste det, hon fiskade upp all post med hjälp av en stekspade :p Hennes iPhone har kommit, Dennis önskar sig också en iPhone. Asså om alla ska ha en iPhone så vill jag också ha en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0