TAGGA TAGGA TAGGA!!

Sitter här i sängen med datorn i knät och morgonrocken är på. Försökte sova en stund när jag kom hem men det gick inte så jättebra. Väntar på att maten ska bli klart! Vi ska äta grillat med potatisklyftor i ugn, jätte gott :) Sen ikväll vid 22:00 tiden drar jag in mot stan med Cissi från klassen och möter upp Dennis i Gullmarsplan, sedan begär vi oss till The Viper Room - Klubb Blå och partajar natten lång! Sover över hos Dennis så kommer inte vara hemma i helgen.

Är fett med taggad fast jag var ute förra helgen och mådde inte så bra dagen efter, haha men sånt får man ta om man dricker för mycket! Men ikväll planerar jag att inte bli full, men två öl iallafall :) Fan vad kul det är att äntligen vara 18! Tar med mig kameran för en gångs så jag får inte glömma att ta bilder, men det är lätt hänt att man tar med sig men inte tar kort. Men jag lovar att ta en massa kort! :D


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

Hahaha snygging då!! :D Ha nu en riktigt übergrym natt göllet, önskar att jag kunnat hänka men måste tyvärr ta tag i den sura delen av livet först -.-' .. puss&kram hjärtebollen min<3<3<3

2011-05-13 @ 20:50:38
URL: http://tiffysord.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)

2011-05-15 @ 03:26:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0