Slut på lovet

Det var ett tag sen jag bloggade, ja ni vet ju att jag bloggar lite när som helst, kan gå flera dagar utan ett inlägg. Men så har jag blivit nu, man orkar inte göra det hela tiden. Förut var det roligare, det är fortfarande roligt men har inte kvar suget som jag hade förut.

Dennis har varit här sen i torsdags. Vi har haft det über mysigt! Vi har inte gjort ett dugg förutom att varit hos min näst yngsta moster i fredags som fyllt år. Så han fick träffa släkten och jag visa mitt nya hår, ena mostern tyckte att jag var finare i brunt och framhävde mina färger, medans den andra mostern ryckte i mitt hår och säger att jag ska ha blont hår. Nope, jag tänker ha mörkt nu, det finns ingen tanke att jag ska färga till blont igen, kanske till sommaren isåfall men det får vi se då.

Igår hade Dennis och jag 9 månader. Vi tänkte först gå på bio och se Sanctum men då skulle vi få hämta ut biljetterna dagen innan och den var i 3D. Vi reserverade platser men vi gick aldrig, vi orkade inte och det är ju mycket mysigare att vara hemma och kolla på film och ligga i min soffa med en massa tända ljus. Har blivit besatt av ljus, det är så mysigt och man känner harmonin så man själv blir lugnare :p

Imorgon är det skola igen, ush vad tråkigt säger jag bara! Det var så himla skönt med lov. Men vi går ju sex veckor till och sen är det påsklov. Hoppas det går snabbt! Igår var det exakt två veckor kvar tills jag fyller 18. Tänk att tiden går så snabbt, för 18 år sedan ploppade jag ut från mammas stora mage.


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

Sööööting där, saknar dig alltför mycket!<3<3<3

2011-03-07 @ 11:31:18
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0