Jobbansökan

Värst vad klockan tickar iväg då. Slutade ca 15:30 idag och jag tänkte att jag snabbt skulle hem för att äta något och byta om för sedan åka till gymmet och dra ett pass, men det har fortfarande inte hänt. Det jag gjort är att ätit lite och suttit vid datorn. Men jag har iallafall sökt jobb på Ica maxi, Coop forum och via Stockholms läns landsting, men det tog en jävla tid för att skriva ett personligt brev och göra om mitt CV lite. Men det är skönt att det är gjort iallafall!

Klockan börjar nu närma sig 19:00 och mamma och Anders har åkt till min syster så jag får äta själv. Man kanske ska dra till gymmet först och äta efter, det låter som en bra idé. Ska bara fixa till en knapp på min jacka och sen begära mig mot gymmet.


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

Du e en duktig flicka!! :D Jag vill bli frisker nuuu så att jag kan träffa min fina bff å träna igen!! :o

Ha en lovely helg nu när vi inte ses förens på måndag förhoppningsvis :) Love u <3<3<3

2011-03-24 @ 20:25:30
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0