Godnatt!

Efter Big brother gick jag direkt in i duschen kom ut för en stund sen. Egentligen borde jag packa men orkar inte och jag kan inte göra allt imorgon heller då kommer jag bara skylla på mig själv och bli sur för att jag måste gå upp tidigare. Nej nu måste jag fan ta och packa!

Hade egentligen tänkt att simma direkt efter skolan imorgon, har inte tränat nånting i veckan pga av det som hände mig förra veckan, men det är över men vågade inte typ.. Iallafall så åker jag till Dennis imorgon direkt efter skolan så kommer vara hos honom vid 14:00.

Har tänkt länge på att göra en egen layout till min kalender rätt länge nu och gjorde äntligen det idag. Kanske inte är den bästa men det är nånting iallafall, den jag har nu är skit tråkigt. Men nu ska jag packa och sen sussa. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin :)

jättefin blogg !

2011-04-01 @ 08:48:56
URL: http://ajlain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0