Nationaldagen

Dennis åkte hem idag vid 15:00 tiden. Efter han drog låg jag ute i solen och solade i ca 1½ timme, ringde Sandra BL men hon hade en kund så väntar just nu på att hon ska ringa upp. Eller så får jag ringa senare ikväll. Tänkte träffa henne imorgon efter jobbet istället. Träffade henne på tåget igår och jag skulle ringa henne idag men eftersom Dennis drog vid 15:00 så tänkte jag att jag kan åka till henne direkt efter jobbet imorgon istället, hon bor ju närheten och det är gångavstånd så.

Cia, Erik och Tellus är här nu också och de ska äta middag här. Blir jordgubbar till efterrätt sen, mumsigt värre :) Har haft en kanonbra dag hittils, förutom att älsklingen åkte hem.

Hade en underbar 1 årsdag med älsklingen igår. Vi åkte in till stan och såg Pirates of the Caribbean 4 och den var väldigt bra, hade dock förväntat mig lite mer action men den var bra!
Efter det tog vi direktbussen hem och vi var väl hemma runt 01:00, då satte vi på filmen Cornelis och åt tårta och drack cola. Men jag somnade efter halva typ och gick och la mig för klockan var ca 02:00 då och jag var väldigt trött. När filmen var slut så la sig älsklingen bredvid mig och slockna direkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0