Detta har hänt

Tänkte skriva lite vad som hänt de senaste veckorna, men det får bli kort för har ingen lust att skriva en löpande text om allt! :P
  • Sommarlovet har börjat!
  • Min älskade pojkvän har tagit studenten
  • Och han började jobba direkt
  • Jag har fått jobb på City gross, sitter i kassan
  • Jag har träffat Sandra BL
  • Har tagit årets första dopp och solat
  • Shoppat loss på H&M
  • Kollat en massa på True blood säsong tre
  • Jag och Dennis har sovit till kl 15:40
  • Vi har varit ute och supit
  • Ätit en massa onyttigt
  • Vunnit solskydd från Apoteket värt ca 500kr
  • Firat min älskade mammas 50 års dag
  • Och framförallt, träffat Dennis så ofta vi kunnat!
Ja, det var väl allt kortfattat. Kommer inte på något mer för stunden! Lägger väl till när jag kommer på något mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0