Sämst jag vet!

Jag vet världens sämsta uppdatering, men har inte orkat blogga nånting. Jag vet inte om jag ska lägga ner bloggen under sommarlovet, ska jag eller ska jag inte? Det är frågan!

Nu har jag iallafall kommit hem från gymmet, som jag inte varit på sen kanske mars - april dååååligt av mig! Var även ute på en promenad med Smilla som behövde kissa och bajsa så nu är det gjort. Just nu väntar jag på att få ställa in chicken nuggetsen i ugnen och göra ris så jag får mat i magen. Sedan ska jag städa rummet, duscha och packa för efter det åker jag till älsklingen. Ska vara där vid 17:00 så tror inte jag hinner städa så mycket faktist.

Det var det jag hade för stunden. Jag ska försöka blogga mer ikväll när jag är hos Dennis, det lär ändå inte bli nånting kul gjort idag eftersom han har jobbat och är trött.. Men hoppas vi gör något iaf!

Vi hörs ikväll. Puss och kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0