Mys på landet

Sitter just nu i bilen till Tierp, Dennis övningskör. Han är jätteduktig! :)
Idag har de rivit bort trappan in till huset så nu får man ta ett jättekliv för att komma in. Själv så låg jag och lapade sol så länge det gick, för nu regnar och åskar det. Dennis och jag råkade somna i husvagnen när han sa att det är mysigt att ligga i husvagnen när det åskar, så söt! Så vi la oss i sängen och höll om varandra och somnade :) Det är det absolut bästa med att ha pojkvän!

Igår så åkte vi alla till Valbo och shoppade, förutom Peter. Jag hittade en jättesöt vit klänning på JC för 105kr, den kostade egentligen 350kr så jag gjorde ett väldigt bra köp :) Köpte även två rakprodukter från RFSU på Apoteket för 89kr - en shaving gel och en after shave som hjälper mot röda prickar.
Sen så köpte jag ett par jättesöta vita skor på KappAhl för 179kr som passar perfekt. Jag har annars svårt att hitta skor för jag har korta men breda fötter :o

Till middag blev det grillspätt med pommes, jättegott! Efter maten åkte vi och badade och jag var så klantig att jag hoppade i där det var grunt så jag har fått jättefina sår på fötterna och benen :s
När vi kom hem så hamnade vi framför tvn, sen vid 00:00 så gick vi och la oss.

Bilder kommer senare. Antingen ikväll eller imorgon. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0