It's friday

Idag hade jag ställt klockan på 9:00 men gick inte upp förrän 11:15.. jag var rätt trött imorse och jag drömde en skitkonstig dröm! Går knappt att förklara, men det gick från att vara på stranden på Gotland till att bli straffad för att en kanin hoppade in till hönsen - då fick jag plocka 4000 tomater.. Låter jävligt skumt va? Haha :D

Iallafall, nu är jag hos Dennis. Kom hit vid ca 16:00 och har idag varit och handlat, ätit på Donken och kollat på Baksmällan - en väldigt rolig film! Vill bara se tvåan nu nu nu.

Men nu är det dags för sängen för imorgon ska vi åka till landet, ska bli så skönt! :) Självklart har jag med mig datorn så jag kan hålla mig uppdaterad om dagarna, men det kommer nog inte bli så mycket liv i bloggen då vi säkert bara kommer sola hela dagarna och grilla :D

Men nu ska jag sova iallafall, Dennis spelar just nu såg jag. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

G-U-D vad vacker du är älskade vän!! :o Å kan även säga att du är mycket saknad med!<3

2011-07-09 @ 01:55:52
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0