Börjar om på nytt

Hejsan. Det var ju allt för länge sedan jag uppdaterade ordentligt eller hur? Ibland kan jag tänka på om jag ska börja blogga igen eller inte. Men varför inte? Man förlorar ju ingenting på det. Tiffany min bästa käresta vän har också funderat på att börja blogga och det ser jag riktigt fram emot för hon är sån underbar människa.
Men nu ska jag inte prata om vänner, nu ska jag vara lite egoistisk som man är i en blogg (eller?) och prata om mig själv.

Som ni läst tidigare har jag bytt skola, gick ju på Fredrika bremer gymnasiet inrikting media ett år, men i höstas bytte jag och gick om till Fria gymnasie skolan inriktning samhälle-samhälle. Jag är inte van att plugga så mycket men jag försöker så gott jag kan, och den skolan jag går i nu är det mycket hela tiden.

Jag har även en underbar pojkvän :love:, Dennis Fröling!! ♥
Jag höll det hemligt ett tag och kallade honom för "Telefonmannen" för vi kunde prata 4-6 timmar i sträck och vi hade aldrig träffats tidigare. Vi berättade hemlisar för varandra och vi hade inte ens träffats, och det kändes lite pinsamt på första dejten, vi hade ingenting att prata om.

Vad tycks om designen då?
Jag laddade ner photoshop cs5 gratis från adobes hemsida, och började direkt leka i photoshop. Har glömt bort väldigt mycket jag lärde mig från när jag gick media linjen, vet knappt hur man fotar längre, jag bara tar fokus och fotar och blir oftast nöjd :p


Dagens härliga bild. Lilla Tellus och jag i bakgrunden.
Det var meningen att jag skulle ta lite ego pics men då kom Tellus :p


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

ÅÅH VAD VACKER DU ÄR KVINNA!!!!! :D å nu förgyllde du min dag när jag ser att underbara du är på G igen!!

Supergrym header! Lots of love bby, puss&kram<3<3<3

2011-01-27 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0