Väntar på älskling

Lyssnar på låtar från filmen Burlesque, as grymma, vill så gärna se filmen!
Imorse var jag i Handens närsjukhus och gjorde ultra ljud, det gick bra och han sa det såg bra ut. Börjar bli trött på att gå fram och tillbaka till vårdcentral och sjukhus, vill bara att det ska ta slut. Går ju på tabletter nu mot magkatarr, som är stressrelanterat, och jag känner mig mycket bättre! Har inte haft ont i magen sen jag började ta dom.

Sen blev det skola från 10:00 - 15:00, fick sluta tidigare idag. Väntar just nu på att älsklingen ska komma, senare kommer pappa och hämtar oss och då ska vi äta middag, ute eller hemma hos pappa vet jag inte, beror på om han orkar laga mat.

Har heller inte gymmat nånting i veckan, ush vad dåligt. Jag är så bra på att planera och så men jag är absolut inte bra på att följa mina planeringar, skjuter upp nästan allt :O Blir nog ingen simning imorgon heller för Tiffany mår inte så bra just nu och Dennis är ju här.

Hade även prov i svenska igår, trodde jag skulle få IG för jag svarade inte på två skrivningar som jag inte kom på nånting på så jag blev lite orolig men jag fick godkänt så det är skönt. MVG nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0