Jag är en brownie

Kollade på Big brother för en stund sedan, de andra kollar just nu på The walking dead, det verkar inte vara nån bra serie.

Idag har jag, Dennis och hans föräldrar varit hos hans farmor och farfar och firat hans farmor. Det har inte hänt så mycket mer faktist, det blev donken till middag och Solsidan på TVn som man bara måste se! :D

Jag har färgat håret nu, eller tonat rättare sagt! Det blev fin färg, dock lite mörkt, hade tänkt att det skulle bli ljusbrunt/mörktblont. Det blev lite fläckar, som vanligt räcker inte all färg så jag får köpa en förpackning till, min snälla storasyster ska tona mitt hår ännu en gång under veckan.
Kvällen fortsätter nog med att Dennis och jag ska kolla klart på filmen Remember me med Robert Pattinson :) Lär som vanligt somna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0