Inget internet hemma

Tjenixen! Ännu en söndag, dvs imorgon är det skola igen. Helgerna går rusktigt snabbt och det är synd :( Jag har iallafall haft en väldigt bra helg.

I fredags var jag och min familj på middag hos min kusin som fyllt år, det var jätte gott! Inte så konstigt eftersom min mosters man är kock ;) Efter det fick jag skjuts hem till Dennis, det var meningen att han skulle ut men det blir ju aldrig av. Hans kompis bjöd över oss till honom så vi gick dit och umgicks med han och tre andra tjejer och drack gott och pratade, kom hem ca vid halv ett.

Igår var jag och Dennis bjudna på middag hos Jocke och Jennie. Det blev också jätte god mat där, dem bakade också kladdkaka med bär i och vit choklad ovanpå, det var faktist väldigt gott kan jag säga. Vi kollade på två eller tre filmer som gick på TV, Dennis och jag kom inte hem förrän vid 02:40.

Jag kan inte komma in på internet hemma, först blev internet väldigt segt och sen går det inte att få kontakt med survern eller vad det heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0