Awesome lördag

Gick upp för ca en timme sedan, vaknade flera gånger imorse och undrade hela tiden "är inte klockan tolv snart?".

Jag hade en awesome dag igår iallafall. Var hos miss Brissman 13:30 för att bada jacuzzi med henne och Tiffany, men miss Brixtorp kom lite sent, så det blev bara att bada jacuzzi i 40 minuter för mig. Var tvungen att gå tidigt för att hinna hem och äta middag, fixa mig och packa för att sedan åka in till Göta lejon för att se musikalen Romeo&Julia som var sjukt bra!

Absolut den bästa musikalen/teatern jag någonsin sett, vill se den flera gånger om, asså fy fan vad grym den var, jag som älskar teater och musikaler tappade hakan av showen. Tänkte under hela showen hur det skulle vara att jobba med teater och sånt, vilken dröm jobb.

Efter det åkte jag hem till älsklingen, vi var ensamma hemma och tänkte kolla på filmen Remember me med Robert Pattinson men DVDn funkade inte, men jag lyckades somna framför TVn ändå. Där slutade kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0