Night out

Absolut, jag har varit ute ikväll. Jag var med Dennis och fyra andra killar på ett ställe som heter Sommar - smockfullt med folk! Just nu är vi på donken men jag avstår från tjockismat ikväll. Ska jobba imorgon fy faaan, ifs så jobbar jag från halv ett till fyra så det e inte så farligt. Ja juste, på Sommar så såg vi två tjejer som var typ lika långa som den längsta killen av oss, de har pratat om de hela kvällen.. Aah fy fan, jag borde inte ha druckit så mycket ikväll - men vadå jag har inte varit ute en enda gång under sommarlovet så jag förtjänar att gå ut. Aah det känns som att jag kommer falla ihop närsomhelst - helt otroligt att jag ens kan stava när jag är full.. Godnatt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0