Sista veckan innan påsklovet

Ojdå, här har man inte bloggat på en vecka! Men som ni såg i förra inlägget från förra veckan så har jag mått verkligen skit igen hela förra veckan, det var verkligen inte kul då jag var pissnödig stup i kvarten och hade skit ont i ryggen, fick tabletter så nu mår jag mycket bättre! :)

Ja ny vecka och sen är det påsk! Fan vad skönt med lov men måste ägna mig åt en massa plugg under lovet, inte kul. Har inget planerat än, kanske följer med till älsklingens landställe om dom åker. Dennis har även lovat mig att vi ska ha ett plugglov. Ja ni, vi får se hur det går!

Igår så var jag i skolan från 8:30 till ca 15:30, har städvecka denna vecka eftersom jag var sjuk hela förra veckan då jag missade. Men men det får man ju såklart ta! Var även och gymmade direkt efter skolan och fy vad skönt det var och jag gick och la mig så tidigt som 21:30, det var så skönt för jag var så jäkla trött. Beror nog på träningen för första gången på ca en månad och att jag sov jätte dåligt under natten från söndag till måndag, det berodde på att jag och Dennis bytte plats i sängen, annars brukar jag sova innerst och han ytterst. Det kommer aldrig hända igen!

Idag så hade jag skola från 8:00 - 14:50. Gick till Nordea för att avsluta ett konto där och blev då 300kr rikare, dock går 200kr till Dennis och 100kr till kusinvitamin Sanna (om hon köper produkterna från Demons&Angels som jag använder).

Efter det drog jag till gymmet så nu är man nöjd och glad, sitter just nu med tyrkisk peber i en skål och vindruvor och jordgubbar i den andra som jag äter lite av medans jag gör lite plugg. Har gjort klart historian tills imorgon och ska nu plugga geografi av den tid som är kvar för kl 21:00 är det Desperate houswives och direkt efter det kl 22:00 är det Big brother så jag kommer vara upptagen med det. Men ska nog sitta uppe till 00:00 ikväll för att få något gjort i geografi och samhälle.

Gammal bild från 2009 då jag jobbade på jordgubbsförsäljningen. Saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0