Mobilbloggar

Idag är det äntligen fredag, men det bästa är att det äntligen är lov! :D Just nu är jag på fotbollsplanen där Dennis bor, han spelar med sina brorsor Jocke och Niklas medans jag ligger på bänken och solar. Jag vill inte vara med för jag kan för det första inte och jag hatar, jag menar verkligen HATAR bollsporter över huvudtaget. Den enda sporten jag gillar är simning, jag är verkligen ingen sportmänniska. Men det jag ville ha sagt med detta inlägg är att jag är så glad att det äntligen är lov! :D

Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Ha en superhärligt lov nu hjärtebollen min, vila ut dig ordentligt så ses vi direkt efter å är fit 4 fight!! :D älskar dig<3<3<3

2011-04-16 @ 15:08:37
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0