Hos Dennis

Är hos Dennis nu, kom hit ca 15:10. Han sitter som vanligt vid sin dator och spelar nörd tibia med sina spelkompisar.. lagom kul lixom. Men jag ska ändå plugga geografi alldeles strax så han får väl spela, men han lovade faktist mig att han skulle hjälpa men tror inte han "orkar".

Vet heller inte vad det blir till middag, när hans pappa nämnde kycklingpytt så tvekade Dennis direkt. Men jag är sjukt sugen på kebab, asså när man hör Gurkan från Big brother prata om kebab hela tiden så blir man ju sugen thihi!

Skoldagen har varit ok. Hände inte så mycket, på historian gick vi igenom läxan och det var bara sju stycken av typ 25 som hade gjort läxan inklusive jag faktist! Dock var det det enda jag pluggade igår så jag får ägna mig lite extra åt tråkiga geografin. Men det är bara att bita ihop för snart är det ju lov!

Nej nu måste jag faktist börja, klockan är ju ändå 17:00. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0