Härlig dag!

Har haft en underbar dag idag. Klockan 11:00 mötte jag upp Bibbi vid busshålsplatsen och sedan mötte vi upp Sandra Brissman på pendeln och åkte in til stan.

Först var vi på en restaurang där Bibbi åt lunch, jag beställde bara en cola för jag var inte hungrig. Sedan gick vi vidare och kollade in en massa affärer. Det jag kom hem med idag var torrshampoo som kostade 45kr, men jag vet ju inte hur mycket jag kan spendera för 800kr går till H&M kläderna, 200kr går till gymmet och 100kr till min kusin som köpt mina hudprodukter. Bara det är ju lixom 1100kr! Fick även underhållspengarna men 1000kr där går ju till min mor. Antagligen har jag mellan 250 - 300kr kvar för denna månad, men jag får ju ändå studiebidraget nästa fredag.

Varför är det en underbar dag idag? Jo för att för det första så har mina H&M kläder kommit så jag ska snart begära mig mot Brandbergen centrum och hämta ut mitt paket och även köpa dipp :D Sen så ringde en tjej från City gross och ska dit nästa torsdag på intervju :D Är skit glad nu för tidigare idag så pratade jag och Bibbi om sommarjobb och jag sa hela tiden "asså jag måste ha ett jobb i sommar, jag bara måste!" Och så ringde hon, helt amazing, och jag hoppas verkligen att jag får jobbet, då blir jag sjuuukt glad! :D

Ikväll ska jag prova mina kläder, kolla på Big brother, ta tag i lite plugg, städa rummet och kanske pyssla med en ny header.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0