En mycket bra dag!

Nu är jag hemma efter en kort (lång!?) dag i skolan. Började 12:00 och slutade 15:40 men det kändes som jag var i skolan i åtta timmar :O Sista lektionen var jätte seg, kanske inte är så konstigt eftersom vi hade religion i tre timmar och bara satt stilla och skrev, ja det var kanske inte jätte roligt.

Efter skolan åkte jag till City gross i Länna som sagt, var där så tidigt som 16:30 och intervjun gick väldigt bra. Det kändes jätte bra när jag gick därifrån och jag har en känsla av att jag kommer få jobbet, men ingenting är säkert än.
Får ta dagen som den kommer! :)

Det bästa som hänt idag:
  • Har hittat mina guldringar som jag klantigt nog glömde i fredags innan påsklovet på toan, jätte bra gjort! Men nu är dom äntligen hos ägaren :D
  • Har varit på min första jobbintervju och det kändes sjukt bra! :D
  • Bästa underbaraste älsklingen Tiffany fyller 18 år idag! Äntligen kan vi gå ut och röja, åh vad jag supa dig under bordet när vi går ut! ;)

Men vet ni vad? Nu måste jag plugga historia, såå tråkigt! Men vill man inte ha IG så måste man. Tog ju lixom två timmar igår att skriva om Upplysningen och jag har fyra saker kvar att skriva om. Det kommer ta tio timmar med pluggningen ikväll/inatt. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Hahaha du e ju bara för underbar du min finaste prinsipessa!!!! :D <3 I Love U <3 <3 <3

2011-04-28 @ 19:07:57
URL: http://tiffysord.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Hehe taack! Haha ja det tog på krafterna och tog lång tid men när inspirationen är på rätt plats så :P

2011-04-28 @ 19:51:20
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0