Some update

Tyvärr så blev det ingen uppdatering igår kväll.
Jag satte på datorn men efter bara en sekund så uppstod samma problem som det brukar, måste dammsuga den. Jag har märkt att när man väl dammsugar min dator så går den så mycket bättre..

Iallafall, det blev gym och bastning med bästa Tiffany, jag sa ju att jag skulle komma hem senast 19:00 men jag kom hem 19:30!
Var för jävligt trött så jag gick och la mig 22:00 och kollade på  I Annelie en halvtimme, sen pratade jag med älsklingen i 45 minuter, som vanligt :p
Sen sov jag.
Sov jättebra och drömde nån konstig dröm, ville verkligen inte gå upp, znoozade lite mer än vad jag brukar göra men kom iallafall i tid till skolan.

Har fyra lektioner kvar nu för dagen, kanske inte blir någon tyska idag heller hon var sjuk igår så vem vet.
Men efter skolan iallafall ska jag gå till bilkörskolan (vad det nu heter) här i Handen och anmäla mig till kurs, sen hade jag tänkt dra till centrum och köpa nya leggings, mina gick hål i efter två dagar, hur vet jag fan inte, dom var hela när jag gick och la mig på fredan och sen på lördan var det hål i dom.. kanske möss? ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt!:) jo det är bara bra här med! :)

2010-09-14 @ 14:28:05
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0