Rolig dag

Började 09:00 idag, fick sluta tidigare från historian. Skulle egntligen slutat 16:00 men vi fick sluta ca 15:40 :)
Missade dock naturkunskapen för hade tid hos läkaren då, allt såg bra ut! :)
Så det är toppen, jag mår toppen :)

Började med drama då vi fick redovisa våra pjäser vi kommit på, det gick bra för oss, jag tappade bort mig på EN mening bara, annars bra :thumbup:
Sen vid 10:00 skulle vi se en teater, vi skulle vara en test publik för dom, för pjäsen har inte släppt än. Den var väldigt annorlunda men bra.

Hade jätte kul på historian, först visade jag tydligen rumpan för linnet åkte upp när jag skulle kliva över soffan för att sätta mig där, under filmen sa Emma åt mig att jag snarkade lågt, sen somnade hon och ryckte till en massa, sen fick hon världens ryck och vaknade med en jätterolig min och skrämde Bella som satt bredvid henne. Såg så jävla kul ut så jag skrattade tills jag blev tårögd :D

Filmen, dokumentären, var dock tråkig, den var från 90-talet för SVT ettan såg inte ut som den gör nu. Men intressant var det.

Just nu sitter jag med mackor och varm choklad med grädde i som jag ska äta och dricka strax till matten och engelskan och tyskan innan Dennis kommer.
Han slutar om tio minuter så han är väl här om typ en timme. Måste skynda mig nu!

Vi ska på middag hos pappa idag så jag kanske bloggar mer ikväll, kanske inte för måste pussa på min älskling :love:



Kommentarer
Postat av: Gabbi

sv : aa dom känner jag med :)

2010-09-16 @ 18:30:58
URL: http://gaabbiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0