Right now

Hej bloggen!

Dålig uppdatering för helgen, jag vet.
I fredags var jag på fest hos Sandra BR, åkte direkt efter till stan för att möta upp Dennis som hade druckit med sin brorsa.
Lite full var han och jäkligt puss sugen, men det är ju bara bra, eller hur? ;)

Just nu sitter jag i datasalen i skolan och har precis gjort klart uppgiften i tyskan som inte var klar, men det gick på fem röda så ingen skada skedd som man säger ;)

Börjar med tyska om tjugo minuter, slutar 15:50 idag och då åker jag och Tiffany till gymmet direkt, och sen efteråt ska vi basta och snacka en massa skit.

Vi får se om jag hinner att blogga ikväll, jag ska försöka. Kommer komma hem senast 19:00 för jag och Tiffany ska alltid dra ut på tiden när vi gymmar, haha.
Måste ju plugga också och läsa på om historia, för vi har prov nästa onsdag, iip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0