Plugg dags

Tja tja!
Lyssnar på Savin' me med Nickelback, en sjukt bra låt!
Försöker bli lite piggare och "taggad" nu till pluggandet, har prov imorgon så får plugga lite extra mycket idag då :p

Idag började jag 9:00 och slutade 15:50, men sista timmen (tyskan) hade vi vikarie och eftersom vi bara ska plugga till provet på fredag så satt vi bara vid datorn, vi satt och pluggade i 5-10 minuter sen satte vi oss vid datorn för vi kände att vi kan det mesta och behöver bara få in allt i hjärnan så..

Men ändå tog jag bussen som gick 15:50, fick gå ut med Tellus direkt när jag kom hem så jag fick inte ta av mig skorna än, fick gå en promenad med höga kilklackar på ca 10 cm.

När vi kom hem igen gjorde jag mellis och kollade på TV en stund, nu ska jag snart plugga och dyka ner bland den grekiska historian och bli lite smartare.

Så det är ju det jag ska göra idag, får se om jag bloggar mer senare, tror inte det, får se om jag gör det när jag tar pluggpauser.
Nu måste jag börja plugga! Önska mig lycka till på provet imorgon :D
Första provet jag gör för terminen, nästa prov på fredag!

Ciao ♥


Tagen för några veckor sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0